Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

Fredagen den 28/9

Kategori: Sessan, Vanliga dagar

Var hos Kuratorn i en timme och sedan bilprovningen. Han som bedömde min bil fick studiebesök i form utav sjukskriven fordonsförare som saknar att vårda sina fordon. 
Men han visade och förklarade vad han gjorde. Skillnaden från mina fordon på jobbet är att en huvuddata saknas i de flesta utav fordonen :)
Efter bilprovningen så kände jag mig rejält hängig, men pigg i övrigt, så hjärnan är inte drabbad. Tror det var pga timmen med kuratorn som tog så mycket energi av huvudet. Sov när jag kom hem, det hjälpte lite. Efter det tog jag chansen att få lite sol och frisk luft. Så jag tog Svarta damen på en lugn promenad.
Hon äter ett äpple
 
Hon funderar i stallgången vad som händer på stallplan
 
Man kan aldrig vara nog försiktig. Då åker hjälm och signaljacka på!
 
Promenaden hjälpte, fick upp värmen i kroppen igen och huvudvärken mildrades.
 
Sedan på kvällen hämtade jag och mamma, Ajja i Hallsberg, som kom med tåget.
Var extremt hängig med huvudvärk senare på kvällen, Men det var inte något som kändes som om att hjärnan skulle vara drabbad, utan det var feberhuvudvärk snarare. Men kan inte sätta fingret på vad det är, för att det känns inte som om jag har feber..
 
Timmen hos kuratorn tog nog ihjäl min arma hjärna värre än något tidigare! Sedan om det är en kombo att jag slutat med kortison vet jag inte.
Kommentera inlägget här: