Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

Tjockis

Kategori: Vanliga dagar

Fick min förlängda sjukskrivning för några dagar sedan, där Bosse skrivit ".. tillbakagång på *latinsk-latinsk efter kortisonbehandlingen, .."

Han hade lika gärna kunnat skriva "Le muppo Är inte lika tjock längre." enligt mig.
Under besöket berättade han också lägligt att kortisonet hade en förmåga att "äta" upp muskler.. Vilket kunde ha förklarat varför träningsvärken aldrig gav sig. Så nu ska jag inte försöka träna, tills jag inte dör av muskelvärk, vilket jag nu gjort den senaste tiden...


Har inte skrivit något vettigt alls det senaste. Vilket beror på att det berömda bakslaget kom, tills det var nog virus och läkande hjärna.

Har legat och räknat väven i örngottet på kudden.
Kommentera inlägget här: