Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

Bosse kan han.

Kategori: Hjärnhelvetet, Sjukhus, Teckningar

Bosse har ju lärt sig att inte ge mig några förhastade besked!

Får KANSKE köra bil igen om 2/8/2013...
Beror väll på hur bra jag sköter mig,,,

Han fick åter igen förklara att hjärnan har blivit grovt misshandlad av alla behandlingar och kommer alltid ha ärr efter allt som gjorts. Sedan fick han också påminna mig att jag faktiskt inte har influensan (Han sa inte det bildligt, men budskapet var det)...

Annars så var jag fullt frisk, fanns inga tecken på att jag är sjuk, förutom att det sociala är efterblivet och att talet stammar. Att mitt ben är svag kan jag inte bevisa, om jag inte ska hoppa upp på Rain! Bosse måste komma hem till mig och se på när jag ska hoppa upp på Rain!
Finns bara på papper och röntgen att jag har cancer, och de vackra kala fläckarna på skalpen.
Kommentera inlägget här: