Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

Dag med sjukhus, sol och chokladpudding.

Kategori: Sjukhus, Vanliga dagar

Sjukan på morgonen.
Först var det blodprov, för att kolla njurkeratinet. Upptäckte att om man får akuttid på provtagningen, så går det långsammare än om man har normaltid... Eller så var tanten innan spruträdd och behövde hålla handen...
 
Sedan åt jag och mor frukost, sedan besöka magnetröntgen och sova i ca 40 min. Man har lärt sig att ta tillvara på dötiden inne i maskinen. ;)
 
När vi kom hem red jag Rain en stund, försöker lära mig henne i lugn och ro, nu när man ändå inte kan göra så mycket. Efteråt stod vi och mös i solen.
 
På kvällen fick mamma besök av kompisar och jag och Louise kalasade på chokladpudding och pizza, medans vi tittade på Det levande Slottet. Men chokladpuddingen var droppen som för mycket, så nu är man färdig på chokladpudding får några månader frammåt..
 
// Bernie
Kommentera inlägget här: