Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

Neurologer är vana de..

Kategori: Hjärnhelvetet, Sjukhus, Teckningar

Då den sista idioten är ännu inte är född, så säger jag nu, INGEN läkare eller kirurg har gjort som bilden visar, mot mig! DET ÄR BARA MIN RÅA HUMOR.
även om de flertalet gånger kanske velat eliminera Neurolog-avdelningens upproriska "tonåring"...

Men till den gången som jag och Guran förde en väldigt rolig dialog, muppen tyckte den var kul iallafall.
Han hade med sig två andra AT-läkare just den gången också.

R- Kan tumören skapa min feber som kommer hela tiden, utan anledning?!!
G- Nä, så är det inte.
R- Men jag har ju fått den upprepade gånger nu, utan "anledning".
G- Men du var ju infekterad då.
R- Saknade sänka.
G-.. då är det virusinfektion...
R- Jag hade inga symptom på virus infektion...
G- Man har inte alltid symtom >:I
R- Men infektionsläkaren gav mig antibiotika, som hjälpte!
G- Men då var det en bakterieinfektion! D:<
R- Utan sänka?
G- ... Jag vet inte! Jag är bara neurolog kirurg D:
R- Alltså kan tumören ge feber? :D
G- Nä... Den ska inte ge feber :I

Sedan kom jag på bilden, när jag påmindes att syrebrist är bra mot vissa infektioner. 
Fast då är man i en tryckkammare och inte "Kudden mot ansiktet" syrebrist..
Das schweet revenge!
Kommentera inlägget här: