Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

Better(!?)

Kategori: Vanliga dagar

Mår bättre.
Försäkringskassan har förstått att jag är sjuk och att de inte kan tvinga mig till något som jag är för sjuk för att kunna genomföra och jag har sagt upp min lägenhet, då jag inte än kan bo själv.

Klippte mig visserligen förra helgen, men det blev iallafall jätte snyggt! Daniel är så jäkla duktig och det blir precis som jag ville ha det <3

Ska börja arbetsträna på kvarn den 21 oktober och ser verkligen fram emot det :)
Gamla goa Kvarn, som man kan utan till och vägen dit, som jag nästan skulle kunna köra till med förbudna ögon, fast bara nästan.

Idag var det en lååång dag.
Först var det träff med lite vänner i Örebro och vi hade det trevligt, med att snacka skit och äta.

Sedan på kvällen, efter att ha vilat på tok för kort tid, så kom släkten och firade mig och Angelica.
Trevligt, men så trött jag var och längtade till sängen rätt rejält!


KOMMENTARER:

  • Mormor säger:
    2013-10-21 | 22:16:10

    Tack för en trevlig kväll hos er.
    Du blev Jättebra i håret.
    Lycka till på Kvarn. Mormor

Kommentera inlägget här: