Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

Tuta och kör, lemoncurl!

Kategori: Marsvinen, Vanliga dagar

Sitter med marsvinsbebisarna och tittar på medans alla marsvinen är ute och betar :)

Imorse var vi till Bo, kom dock en timme för tidigt så vi fick ta en frukost på sjukan, men det gick bra hos Bo.
Tog upp lite saker, som att jag snubblat mycket på sistone, vilket kan bero på att lite nervbanor är skadade till vänster ben. Men det är ju svårt att säga, då allt är utan anmärkning vid neurolog undersökningen.
Men fick order att jag skulle börja aktivera mig mer under dagarna, så hästarna har väll slut på sitt sommarlov nu då.

Mockade iallafall mellanhagen igen och det är inte alls mycket kvar nu i den, så snart blir det att äntligen avmaska hästarna och flytta de till mellanhagen.

Kommentera inlägget här: