Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

Sen kväll med mig

Kategori: Vanliga dagar

 
Ska inte klaga, då jag lever och än så länge frisk med biverkningar. Det skulle kanske vara skönt med tips från andra hjärntrötta, att veta hur de gör för att orka med mer i vardagen.
Fast dock så ska jag nog börja med att sluta spela så mycket spel som jag gjort och så måste jag försöka ha fasta rutiner igen. Nackdelen är dock att om jag slutar med mina rutiner i bara några dagar så har jag svårt att anpassa mig tillbaka till min vardag och man blir så jäkla trött att man nästan blir deprimerad, vilket är lite otäckt i efterhand. Sedan så har jag mitt triumfkort att jag inte kommer ihåg så mycket av det i efterhand, förutom att jag nu har upprepat det så pass många gånger att jag vet att jag inte är på tå x-antal dagar i veckan.
 
Förr så tyckte jag att folk hittade på att jag var tröttare, av den enkla anledningen att jag inte kom ihåg det. Dock så vet jag fortfarande inte om de hade rätt, för att i min värld så tycker jag att jag var jätte aktiv, pigg och alert varje dag. Fast i min värld så är livet alltid glatt och ingenting är omöjligt, så länge man har de rätta verktygen.
 
Sedan så stammar jag inte heller i min värld.
 
/// BernieB 
Kommentera inlägget här: