Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

Bläää bla blä

Kategori: Hästarna, Vanliga dagar

Eftersom att jag var högintensiv igår med två tränade hästar, en långpromenad och så gjorde jag självklart flera saker, men kommer inte ihåg, så skulle den här dagen bara bestå utav en promenad och en skurad veranda, sedan var jag så seg att jag satte mig i soffan och tittade jag på en tecknad serie.
Får träna två hästar igen imorgon, så att jag kan få något vettigt gjort..
 
Och jag har fortfarande inte hört något från försäkringskassan... Så jag går och väntar på att få börja arbetsträna fortfarande, det är inte alls vidare kul att bara vänta, för det tycks inte heller hjälpa om man ringer och frågar..
 
Kan ju säga att den här väntan sakta men säkert tar bort viljan att komma tillbaka till jobbet överhuvudtaget, likaså att vilja flytta tillbaka ner, då jag inte kommer att ha något att göra där nere.
 
Men igår när jag tränade två hästar, så tog jag först Laakso och tränade Halter. Först var han väldigt mycket på tvären, men när han förstod vad som var tänkt av honom, så gick grabben så fint så :)
Sedan tog jag Sessan och longerade henne och hon gick stadigt, vilket var bra, men hon gick ännu bättre efter en stund, när hon var ordentligt uppvärmd ^^
 
Men ja. Det var nog allt för nu...
Kommentera inlägget här: