Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

Fortsätter i doktorn råd

Kategori: Hästarna, Rain, Sessan, Vanliga dagar

Ja, kära Bo tyckte att jag skulle vara mer aktiv på dagarna, för jag har haft usel sömn hela året och började nu känna mig rätt trött på det. Så nu är jag mer aktiv under dagarna!
 
Måste säga att det har hjälpt mycket bra.
 
Annars så började dagen med ett strömavbrott, sedan blev det lite marsvinspyssel. Runt tre kom en granne och hjälpte mig att ta av Rains skor, så nu går hon mycket bättre. Vilket är en lättnad att se :)
Gick lite bommar och koner med henne och försöker vänja henne med stångbettet.
 
Red även tanten efter det och hon skötte sig också väldigt fint. Körde några varv på volten till hennes jogg blev bra, sedan tog vi tre galoppfattningar, bara för att känna av hur hennes rygg var efter vilan. Hon kändes mjukare :)
 
 
Fick hem min sodastream. Mycket snygg grön maskin och så har den en display som visar hur mycket kolsyra som finns kvar, men jag har ingen aning hur den lilla manicken vet det, då det inte finns någon anslutning mellan den och maskinen typ. Men det fungerar av en konstig anledning...
 


Kommentera inlägget här: