Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

Men det känns som om att den värsta dippen är en mindre dipp nu!

Kategori: Vanliga dagar

Skrev ju förr förra inlägget hur allt kändes så dåligt osv. Det är lite bättre nu, fick ha ett litet krismöte med mamma och pappa angående flytt och djur.
Då framför allt att det skulle bli för dyrt att ta med mig bägge tanterna till det nya stället+ att det inte var planerat för fem öre att mina systrar skulle ändra sig angående att jag först skulle ta med mig deras valacker och försöka sälja ena och efter det ta ner mina damer och ha det frid och fröjd. 
Men i samma veva som de ändrade sig, så sänktes min sjukersättning och då det var planerat att jag skulle iallafall börja arbetsträna vid det här laget, så stämde inte någonting, vare sig tid, planering eller ekonomi.

Men jag och mamma kom fram till den ytterst enkla lösningen att jag bara skulle ta med mig Laakso, till att börja med och efter det se vad som skulle hända. Sedan måste jag också bli av med lite marsvin.
Kan knappast påstå att de är mina enklaste djur... Iallafall inte Putte... Han har tyvärr inte gjort något annat än att skapa trubbel.
Kommentera inlägget här: