Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

En underlig dröm

Kategori: Vanliga dagar

Hade en synnerligen märklig dröm inatt. Var i en stad. En stad från medeltiden till att döma på sättet att bygga, med ringmur, kust och ett slott. 
Men allt var uppbyggt på sandsten.

Men var i vilket fall med där och det var någon slags ultimata fighten tävling ich. Jag var med, men jag vägrade slåss. Sedan var en Hulken liknande människa med, men som fick sin kraft från kryptonit och var tvungen att äta det när han var i den fasen.
Mannen som var "Hulken" ägde i vilket fall slottet och alla som var med i tävlingen bodde där.
Men slottet var väldigt trasigt och stadsdelen bortanför slottet var i ruiner, som jag fattade för att det var sandstenens "fel".

Men själva tävlingen var inte i fokus, utan det var andra män som förstörde för "Hulken" och drev staden i kaos, som nog var drömmens ändamål. Hulken blev i vilket fall arg på alla och slängde iväg en del av slottet, vilket jag och ett gäng sov i. Efter det så ångrade han sig och försökte ångra sin förstörelse, men hans kryptonit krafter höll på att ta slut, så han krympte massor och vi som blivit ivägkastade i slottsdelen fick hjälpas åt att hitta kryptonit och mata Hulken, så han kunde få tillbaka krafterna och bli vanlig människa igen.

Sedan vaknade jag... 😐

///BernieB 
Kommentera inlägget här: