Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

Ny medicin...

Kategori: Behandlingen, Hjärnhelvetet, Vanliga dagar

Sen senast så har jag för någon dag sedan fått högre dos av min Citalopram, i förhoppning ar jag ska bli piggare. 
Kan säga att den nog ger min hjärna personlighetsklyvning.

Sist igår när jag tittade på klockan var den 00.15 och jag vaknade kl 04.30 vaken och kissnödig. Insåg att jag kunde ta ut tanterna som visserligen kommit in och ut x antal ggr pga värme eller blodsugande moln av myggor.
Gick in för att sova, men i en annan del av hjärnan tyckte man att det var dags för frukost och kanske ev lite mocking av stall. 
Så efter att ha vridit och vänt på mig, så gav jag upp och sitter nu, hälften klarvaken, hälften jättetrött och undrar vad jag håller på med...
Kommentera inlägget här: