Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

Denna stad med den galna vägen..

Kategori: Hjärnhelvetet, Vanliga dagar

 

 
Jag har hunnit få ett grepp om saker och ting här uppe nu. Tex så är alla självmordsbenägna på väg 97. 

Åk helst inte väg 97.

De är galna där.

Bla så körs det om med möte. De tvingar bara ut varandra på väggrenen, som mycket oftast används som ett extra körfil.


Boden har också högerregel, huvudleder och vägliknande utfarter väl blandat, utan någon större ansträngning att sätta upp skyltar. Så vid de flesta korsningar utan rödljus, så får man ha gissningslekar och så är det vilda spekulationen med ens medtrafikanter om hur vi ska lösa situationen. Men oftast så är Bodensarna vana vid oerfarna utbölingar, så de är rätt lugna.

Dagen till ära så skaffade kroppen mig migrän, då den så kallade hjärntröttheten har slutat verka på mig. Så drog den igång en ordentlig huvudvärk som alvedon inte kan lindra.
Visserligen så började den igår kväll efter en ovanligt aktiv dag i min mening. Men den höll även i sig över natten, där jag visserligen sov som en stock för en gång skull, men när jag vaknade så var huvudvärken åter där för att hälsa mig välkommen att ingen motion i världen skulle lindra det.

 

Till frukost åt jag dessutom ost och andra mejeriprodukter samt svart kaffe till det. Inte det smartaste draget om man vill slipps migrän. Men jag är inte känd för att vara klok.

 

Men det värsta på det här är nog att jag inte direkt har ett pannben stark nog mot smärtan i huvudet för att städa idag… Och det behövs städas. Min mor kommer ikväll bla från Örebro och huset har lite dammråttor var stans här och för att inte glömma Virus (hunden) leriga tassavtryck som syns i rätt ljus...

 
Kommentera inlägget här: