Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

Eventuellt spänd för läkarmöte imorgon.

Kategori: Vanliga dagar

Ja, jag har ju tillbringat hela dagen i Örebro igen för att åka till min läkare imorgon och köra en uppdatering om mitt hälsoläge. För en gångs skull så har jag skrivit ner lite besvär som jag upplevt, men glömt bort andra gånger. Några exempel är att det nog gör ont i mitt ärr på huvudet. Men det är svårt att sätta fingret på vad som gör ont, då det inte är hugget i sten direkt. Känns främst om man ligger ner.
Sedan så får jag yrsel om jag varit normalt aktiv och det begränsar mig att göra saker själv om jag känner mig bara lite tröttare än vad jag normalt är.

Men det tar sig imorgon det.

Men har haft en bra dag här i Örebro. Gått promenader med Kyra och Cellie samt så blev det en sväng till MIO och så handlade Louise och mor lite associarer till hemmet.

Vattenpaus under promenaden
Bus på Rävgången
Lite mer bus på Rävgången
Kommentera inlägget här: