Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

Uppdatering

Kategori: Billie, Hundarna, Vanliga dagar, Virus


Lite uppdatering:
Var på MR i vintras, där den visade att tumören var oaktiv och att svullnaden i hjärnan hade minskat. Men jag är i vilket fall jäkligt trött och är inte alls så aktiv som jag vill vara. Vanligtvis så kunde jag tvinga mig, men nu känns det som om det inte går.
 
Sedan så har Laakso flyttat till Västerås, till min tvilling, så att hon får något att ta hand om.
Aragon har sålts till Åland, pga tidsbrist. Så nu har jag bara mina tanter kvar hemma att ta hand om.
 
 
På hundfronten, så har jag köpt en valp. En liten Virus blev det, som hjälper mig att bli mera aktiv och sedan ska jag träna honom likadant så som jag har tränat Billy. Dock så är det lite avigt med valp, då man inte kan ta lååånga promenader.
 
Var även till USA med familjen i februari. Först var vi i Orlando, Florida och fick en ordentlig dos av D-vitamin, som var välbehövt! Blev piggare av det. 
Men kan avråda andra personen med skallskador/ skallopererade, att det inte är det minsta behagligt att flyga. Det ett äckligt tryck i huvudet. 
Men men, det var det värt för att få lite sol på sig.
 
// BernieB
Kommentera inlägget här: