Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

Promenad med Eliten

Kategori: Billie, Hundarna, Vanliga dagar, Virus

Människan i mitten är jag, ifall det skulle undgås att det står en tjej bland hundarna, under morgonens promenad på midsommardagen. Bild tagen av morfar.
 
Jag skrev tidigare en bra text, men appen krånglade och texten försvann... Men får göra ett nytt försök.
 
Kan meddela att jag sover bättre varm än sval. Men det är nog bara en hypotes än så länge. Jag har inga konkreta bevis om det i vilket fall. Kan även vara en slump.
Men igår böt jag ut min svala pyjamas till min Ove pyjamas. Den heter inte Ove egentligen, utan det står Love på hela den, men det är mycket roligare med Ove så att den numer är min Ove- pyjamas.
 
Men tillbaka till tråden. 
Så jag sov med min varmare pyjamas och jag vaknade inte hundrasjuttiofem gånger klockan 6 imorse, utan det var nog klockan 8 när jag vaknade. Och jag känner mig piggare än vad jag har känt mig från måndags till igår kväll. 
Min nuvarande pigghet kan också vara från igårkväll, när jag tänker efter lite.
 
Men men, vad gör det. Känner mig bättre och jag har min fula glasögon på mig!
 
/// BernieB
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: