Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

Kanske dags för en liten uppdatering :)

Kategori:

Ja, jag har blivit piggare Tack vare min nya medicin som hjälper hjärnan med ett lyckoämne, som hjärnan antagligen inte själv kunde skapa tillräcklig utav.

Med piggare så menar jag inte att jag orkar som innan jag blev sjuk och opererad, utan jag måste fortfarande vila. Men jag orkar att rida en häst/dag och ibland bägge Rain och Sessan på en dag, men då måste jag vila ifrån ridningen dagen efter.

Men att promenera gör jag fortfarande varje dag, om jag inte har en svacka i energin. 
Men jag har införskaffat en klövveväska åt Virus och jag går med min fjällräven och promenerar med lite kg. 
Jag tycker att det är riktigt skönt att gå med lite tyngd på ryggen, nu när jag har tränat upp benen hela våren på Sunbyvik.
Sedan kan det också vara en arbetsskada med att gilla att vandra med packning...

// Bernieb 
Kommentera inlägget här: