Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

Jag och mina mössor!

Kategori: Hjärnhelvetet, Hundarna, Vanliga dagar

 
Idag kan jag säga att jag var rätt seg och hade huvudvärk, men det var nog antagligen ifrån att jag var ovanligt aktiv igår... Orkade inte att mocka åt tanterna imorse, utan det blir lugn aktivitet framtills jag återfår ork. 
Så nu är det stabströja och en tajt mössa som gäller+ alvedon mot huvudvärken.
 
Gick en promenad med hundarna i morse, och det hjälpte ovanligt nog inte emot huvudvärken eller orken. Så idag är hjärnan garanterat sur på övriga kroppen och har nog slagit av flera kopplingar. 
Men det är posetivt att jag inte måste vara påverkad av något för att känna mig hög! Det räcker att hjärnan är jäkligt trött ;)
 
Men så fann jag att mitt golv i rummet var på tok för skitig och att jag inte hade lagt in kläder och skor i min garderob, så jag mitt maniska jag röck in och städade upp skiten... Jag har nog fortfarande rätt mycket problem med att vila när jag behöver det. Skyller på att det är en arbetsskada.
Kommentera inlägget här: