Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

När man inte riktigt prioriterar sin blogg...

Kategori: Marsvinen, Vanliga dagar, Virus

Nu har jag inte prioriterat min blogg och nu när jag sitter här igen och skriver, så lyssnar jag på den inte så uppmuntrande musikalen Sweeny Todd. Det är inte alls så uppmuntrande. Ska lägga till att jag jag hade lite dispyter med Virus som vanligt på våran promenad i våra hundmöten...
 
Kan ärligt säga att han är rätt anti andra hundar och hans små utfall mot andra hundar är rätt tröttsamt efter 3 månader i Boden. Kan inte säga att det har blivit något mildare.
 
Lägger in en bild på flickorna, som ett muntert inslag i detta en så länge negativa inlägg.
 
Har i vilket fall försökt piska igång mina systrar med att ta sina hundar på utställning, så de kan bli bedömda, något som ingen av mina hundar har kunnat göra, då de saknat en testikel i rätt plats... Men nästa hund ska jag inte bestämma, utan det överlåter jag till Peo, då mina tydligen ska sakna saker och vara lite mindre hela i sina kroppar.
 
MEN, som jag skrev Men Virus är rätt bra när jag har med hans leksak på våra turer eller när vi är på klubben och tränar, så är han helt inne i oss och kampleksaken. Så jag kanske får ta och försöka ta min skadade hjärna och försöka komma ihåg att Virus är en underbar hund, när jag har leksaken i handen och att är mycket enklare att hantera då för lilla mig.
 
Ska i vilket fall till Örebro på onsdag och så blir det besök hos läkaren på fredagen, vilket ska bli skönt och kul. Jag är nog en av få som tycker att det är kul att träffa sin läkare. Därav att jag har kvar honom och att bor i Boden. Han är en gammal räv i spelet och kan sitt skit och jag ställer off-topic frågor, som han kollar över glasögonen när han svarar som om han funderar om inte det var hjärnan som operarades bort och inte tumören. 
Men nere i Örebro så ska jag hänga med mor i hennes lägenhet och så blir det helgen på gården med far, med lite jakt på schemat. Får inte glömma bort att ta med mig mina hörselskydd ner bara.
 
//BernieB
 
Kommentera inlägget här: