Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

Dag två med mor

Kategori: Vanliga dagar

Ja, min kära mor kom på torsdags eftermiddag från Örebro tillsammans med Cellie och började rätt omgående att hjälpa till att få det mer inbott i huset.

Virus blev mycket lycklig över att hans mormor samt lekkompisen Cellie kom upp och livade upp tillvaron, då jag hade en rejäl huvudvärksdag, som har hållit i sig nu i två dagar.

Men vi har inhandlat mattor, gått på loppis och fyndat och så idag så köpte vi lite gröna växter att ha i de stora fönstren i vardagsrummet.

 

Även middagsrummet fick lite lättare uppsving i form av att vi flyttade vardagrummets lila matta dit och som bilden visar så är det en ljus matta med trekanter med färger som återkommer från rummet i övrigt.

 

Annars så blev jag nog mest nöjd med hallen, som fick sig en ordentlig uppsving med min jakttrofé, inramade tidningar om Titanics olycka och månlandningen. Mattan är lite kort, men det får duga tills vidare.

 
 
//BernieB
 
 

KOMMENTARER:

  • Mysan säger:
    2016-10-15 | 17:13:52

    Vad fint du/ni har det 😍

    Svar: Tackar och ni är välkomna att hälsa på om ni vill uppleva lite vinter, norrsken eller bara frysa ;)
    Rebecka B

  • Mormor säger:
    2016-10-15 | 22:14:32

    Så fint ni fått, verkligen hemtrevligt🌺🌺🌺🌺lycka till I Nya bostaden Kramar Mormor

    Svar: Ja, det har blivit mycket mer hemtrevligt nu :)
    Rebecka B

Kommentera inlägget här: