Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

Pretty damn too much energy.

Kategori: Vanliga dagar

Det är roligt att för ett år sedan så sov jag middag varenda dag, för att orka med dagen. Nu lider jag av överskottsenergi och har utökat mina "arbetsdagar" med en hel dag och så längre dagar om det finns något för mig att göra.
Antar att jag har lärt mig ännu mer hur jag ska fördela min energi för att få ut så mycket som möjligt. Sedan äter jag regelbundet för att orka, vilket nog är en bra stöttepelare.

Man får väldigt mycket fri energi utav att röra på sig. Har ödslat energi i några dagar på diverse aktiviteter med både hästar och Virus. 

Virus har nog varit den som uppskattade det mest. Hästarna har mest tyckt att jag skulle slänga mig i snön och låta de vara ifred.


Kommentera inlägget här: