Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

Lite mindre med energi.

Kategori: Vanliga dagar

Efter att ha haft oförskämt mycket "energi", så nu har någon förkylning kommit ifatt mig och det suger hårt. Är löjligt fjantig vid förkylning. Men efter att marsvinen flyttade till min moster, så har jag och Peo rest och hela februari i princip. Först marsvinen en helg till Örnsköldsvik, sedan Uppsala/ Stockholm/Örebro, åka skidor i Kåbdalis, Östersund en helg och så blev det Örebro sista helgen i februari. Det sammanfattar typ februari och januari. Fullt upp på resande fot.
 
Sedan på allt så vill Guran operera mig igen, vilket är lugnt för min del. Han med hans kollegor har lite mer koll än vad jag har på det hela hjärnkirurgi.
 
Så det är nog ganska naturligt att jag har lite mindre energi. Dels för att jag har haft rätt mycket full fart, inte varit sjuk eller tagit "återhämtningsdagar" förutom helger. Men nu har nog jag fått en förkylning som ville bryta ut efter att jag sprang förra måndagen, tillsammans med Virus.
 
Men jag går även och väntar på att snön ska smälta, av någon lustig anledning... Är för van med gamla vanor från Närke. Där det blir vår i mars och inte i maj här i norrbotten. Men får väll dras med vårvintern ett par månader till. 
Det är en nackdel med mig när jag väntar på något. Jag blir inaktiv och mållåser mig på "fel" datum...

Har i skrivande stund totalt glömt bort att två släktingar fyller år i mars. Min lillasyster och min mormor. Tror att det är de som fyller i mars... Lite pinsamt :I
Kommentera inlägget här: