Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

Huggen i ryggen

Kategori: Vanliga dagar

Idag så var tanken att jag, Peo och Virus skulle gå en långpromenad runt Svartbyträsk, men efter en kort titt på Facebook så kom jag med idén att vi kunde gå förbi ridklubben, som då är en mycket kortare runda. Peo tyckte att det var en god idé, då han var lite mör i kroppen efter en stressigare jobbvecka. Sagt och gjort så gick vi mot ridklubben. Solen sken starkt och Peo kände rätt snart att han var för varmt klädd. Jag å andra sidan har haft hela veckan på mig att lära mig drillen med värmen, så jag övelevde rätt bra i de bättre kläder. 
 
Väl framme vid ridklubben drog jag in Peo och parkerade Virus i Rains box.
Sedan betalade jag för hans ridborgarmärketest och självlklart klarade min karl av den och fick sitt ridborgarmärke!
Jag tog sedan min premiertur på Vampiro (efter operationen) och i samma veva tog jag också ridborgarmärket.
 
 
Peo med Balsas efter en lyckad ritt!
 
Vi hämtade sedan Virus ur boxen och fortsatte turen hemåt. Peo kände sig något huggen i ryggen och är i godan ro påväg att planera något hemskt för mig 😱 😂
 
Kommentera inlägget här: