Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

Duktig flicka.

Kategori: Hjärnhelvetet, Vanliga dagar

Sådär, snart blir det äntligen sova! Som jag har väntat hela dagen. Från att hjärnan kokade över av operatörernas svammel, de hade lugnt kunnat halvera sitt seminarie till halva tiden, om de inte gått in på minsta lilla detalj, för att förhoppningsvis så är operatörerna så pass smarta att de fattar att allt är relevant och att alla har olika förutsättningar och förmågor...
 
Jisses, att min stackars hjärna fick utstå det med... Tillochmed strålningen var en mildare behandling!
 
Men fick attackvila och tvinga i mig mat, utan att kasta upp det igen, attack vila lite till, hänga med R3, fixa utrustningen innan min ack så kloka chef uppmanade mig att bege mig hemåt, med ett kort stopp i Kvarn och för vidare info om vad som kunde göras på torsdag, lite paus från bilkörandet och påfyllning av kaffe.
 
Väl hemma så blev det soffan och vila lite, för att sedan åka in till Kyras sista hundkurs.
Var aptrött, men då jag sover dåligt om jag går och lägger mig tidigare än 21:00, så var det lika bra att utstå skiten...
Annars så måste jag ta sömntabletter och det vill varken jag eller Bosse. Så vi är rätt lika när det gäller den medicineringen, dock inte på levetiracetam activis... Den vill inte jag äta, fast Bosse hotar med att körkortet kan åka om jag får ett anfall, så det är 1:0 till Bosse...
 
Sedan vill jag åka till Daniel och fixa håret igen... Orkar inte vänta enda till 27 november längre... Får boka om imorgon :3
Kanske.. Får se om man kommer ihåg..

KOMMENTARER:

  • Mona Olsen säger:
    2013-11-11 | 13:03:15

    Vad gör en Operatör? Skönt att du kan vila när du känner att det behövs. Tyckte du var var fin i håret när vi träffades i Lördags. Mormor

Kommentera inlägget här: