Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

Vaken :D

Kategori: Vanliga dagar

Usch och blä! Var en duktig flicka och red två unghästar igår, som bägge gick superb. Sedan efter det åkte hästarna in för natten, bara för att jag dumt nog jämnt ska vara så jäkla envis med hur jag vill ha det. De brukar utan problem kunna sova ute, hästarna, bara man ger de hö för natten. För de går runt i sina stora hagar och filosoferar.

Men inatt tyckte jag att de skulle få komma in. Inser nu att nog var en dum kombination. Speciellt för att jag inte somnade förens efter 12 inatt... Jäkla dumheter... Speciellt när man ska och jobba idag... Men men, bara ta tjuren i hornen, släpa en tung hjärna ut, få frisk luft och sedan slänga ut hästarna för att efter det åka och jobba...
Kommentera inlägget här: