Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

Fi tusan

Kategori: Vanliga dagar

Aaargh, jag blir ärligt talat lite trött på allt. Varför ska allt ske på en gång?
Står mig halsen upp med marsvin, flytt som gång på gång ställs in och en jävla försäkringskassa som inte kan få röven ur vagnen och boka en jävla möte så att jag kan börja arbetsträna och dessutom går till Bo och undrar om jag verkligen är så pass sjuk att jag behöver vara sjukskriven och inte börja söka ett annat jobb istället... Tydligen får man inte hålla sig aktiv om man ska vara sjukskriven för hjärntumör, utan man ska ligga i en säng hela dagarna.

Men hästarna är iallafall avmaskade, så den punkten kan jag lägga bakom mig.
Sedan kommer veterinären och vaccinerar djuren imorgon, vilket också blir bra. Lite mindre att tänka på.
Kommentera inlägget här: