Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

Panik

Kategori: Vanliga dagar

Hade lite panik, då jag fick ca 400 kr av försäkringskassan för några veckor sedan, ingen aning varför, men som vanligt i Försäkringskassans anda, att vara krångliga.
Men gick in på min sida på försäkringskassan, och såg att jag kommer få mina pengar imorgon, så paniken över att vara pank och inte kunna betala sina räkningar la sig.
Men har sagt upp min lägenhet nu, då jag känner att jag inte har orken ännu att kunna sköta mig själv och då de hade andra intresserade, så sa jag upp den. Det är bättre att folk som vill och kan, ska bo där.
Men det hade varit väldigt kul att få bo där, men det är som det och det är synd.

Sedan så håller jag nog på att bli förkyld, så jag kan gråta över allt och inget just nu...
Tittade på en Youtube AMV och det brast. Ibland får man känna sig ynklig med andra ord.

Youtubelänken
Kommentera inlägget här: