Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

Feber...

Kategori:

Lyckades fånga en influensa skit i vilket fall

Har tillbringat hela fredagen och helgen med feber i vilket fall, som har kommit och gått som den själv velat. Mycket tack vare paracetamol och ibumetin.
Peo var hos mig och höll mig sällskap, vilket jag älskar med honom! Men jag det skulle jag göra för honom med med ^^
Men tog tag i saken och tittade på lite film. Sådant som jag aldrig annars har ro för.
Först blev det Cloud Atlas på fredagen. 
På lördagen körde vi vidare med En miljon sätt att du i vilda västern. Följt av The hobbit 1,2 och halva 3'an. Sista biten tog vi idag efter att jag hade ork nog att gå en enkel tur med hundarna.

Men nu ska jag jobba hårdare med att slå ner febern, så att jag kan återgå till att gå mina promenader osv.


// Bernieb 

Kommentera inlägget här: