Bernie B

En liten blogg om mig, mina djur och mitt lilla liv

Regn och bilder

Kategori: Vanliga dagar, Virus


Tog det lite lugnt nu med att skriva under igår och idag på grund av trötthet och ett minne med likvärdiga kvalitéer som en guldfisk.

I tisdags så åkte jag och Peo och fixade med bilarna. Fixade vikterna på hjulen på C30’n och bokade tid för gummibyte på däcken samt framhjuls inställning innan vi ska börja åka med den för semestern.

Efter det så blev det att hämta Peos pärla, Toyota Starlet, på hans jobb. Så att vi hade bägge bilarna hemma.

Så hade jag noll koll på tider och veckodagar. Har inte mer koll nu heller för den delen. Planerade att åka till hundklubben med Virus och bara titta på. Men eftersom det där med att ha koll på veckodagar så missade jag det. Annars så gick jag och mina grabbar runt Börsttjärnen och ”upp på” Sävastberget. Det var helt ok med alla backar, då det regnade och därav så var det inte så hemskt varmt, logiskt nog.

 
 
Kommentera inlägget här: